اجراي مرحله اول طرح ملي نظارت تصويري بر جاده هاي استان اصفهان با نصب 28 سامانه در محور اصفهان- كاشان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ رييس اداره مديريت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان گفت: براساس طرح سه ساله نصب سامانه هوشمند جاده ای در كشور، سازمان حمل و نقل جاده اي كشور متعهد شده است هزار و 1870دستگاه پايش تصويري را برای نصب و راه اندازی در راه هاي شرياني، اصلي، بزرگراه و آزاد راه ها در اختیار استان ها قرار دهد.

محمدعلی اسماعيل زاده با بیان اینکه استان اصفهان در نصب این سامانه در کشور پیشتاز بوده است گفت : 32سامانه به صورت فعال در محورهاي اصفهان- دليجان، نايين - اردستان، نجف آباد دامنه، اصفهان شهرضا و اصفهان فولادشهر نیز به زودي به بهره برداري مي رسد.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته نصب این سامانه بر عهده ادارات كل استان ها بوده است افزود: با اين طرح رانندگان متخلف در جاده هاي استان اصفهان، زير ذره بين سامانه هاي ثبت تخلف سرعت قرار می گیرند.

اسماعيل زاده افزود: مرحله دوم این طرح در تعدادي از محورهاي ارتباطي از جمله نجف آباد اصفهان- اليگودرز لرستان، اصفهان نايين، جاده فرودگاه و جاده فولاد شهر شهركرد در استان چهارمحال و بختياري در حال مكان يابي نصب و راه اندازي است . 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.