معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی از فرآیند تجمیع خوابگاه ها و دانشکده های این دانشگاه خبر داد.

غلامرضا کارگر معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تجمیع دانشکده های این دانشگاه یکی از برنامه های اصلی دانشگاه علامه است و در سال های آینده بقیه دانشکده های این دانشگاه در پردیس شماره 2 ساخته می شوند.

وی ادامه داد:یکی از سیاست های دانشگاه علامه بعد از انتقال دانشکده علوم اجتماعی به پردیس این است که دانشکده ارتباطات و علوم اجتماعی به عنوان مرکز یادمان رشته های ارتباطات تبدیل به موزه ارتباطات شود.

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی درمورد ساختمان‌ها و دانشکده‌هایی که در پردیس شماره یک این دانشگاه ساخته می شود تصریح کرد:در پردیس مرکزی این دانشگاه  سه ساختمان دیگر می‌توان ساخت که شامل دانشکده‌های علوم اجتماعی و حقوق و علوم سیاسی می‌شود،در بین این دو دانشکده یک سالن آمفی تئاتر 600 نفره ساخته می شود.از طرف دیگر خانه‌هایی که در ضلع شرق پردیس شماره یک پردیس مرکزی دانشگاه قرار دارند و متعلق به اهالی دهکده المپیک هستند نیز خریداری خواهد شد و تغییر کاربری داده می شود.

وی گفت:در حال حاضر  بلوک 24 و 25 خریداری شده و پس از بازسازی به معاونت دانشجویی دانشگاه اختصاص می‌یابد.قسمت اعظم بلوک‌های 31 و 32 و 33 نیز خریداری شده و قرار است تبدیل به دانشکده معارف اسلامی شود.

کارگر  با اشاره به پردیس شماره دو دانشگده علامه طباطبایی یادآورشد: پردیس شماره دو دانشگاه در ضلع غرب استادیوم آزادی و روبه‌روی هتل المپیک قرار دارد و اندازه آن دو برابر زمین پردیس شماره یک (پردیس مرکزی)دانشگاه است. در این پردیس سایر دانشکده و خوابگاه‌های دانشگاه علامه تجمیع می شوند.

وی ادامه داد : در این راستا نخستین اقدام انجام شده در این پردیس آغاز ساخت دانشکده تربیت بدنی و همچنین ساخت دو بلوک خوابگاه است و زمینی که برای خوابگاه‌ها در نظر گرفته شده ظرف یک تا دو ماه آینده تحویل بنیاد فرهنگی مصلی نژاد داده می‌شود.ظرفیت این خوابگاه‌ها 400 تا 450 نفر و متعلق به دانشجویان پسر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار