اهواز؛

لغو دومین جلسه انتخابات هیات رییسه شورای شهر اهواز

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز از لغو دومین جلسه شورای شهر اهواز برای انتخاب رییس شورا و هیات ‌رییسه به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی مظفری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز درخصوص جلسه امروز شورای شهر اهواز برای انتخاب رییس و هیات‌ رییسه شورا ‌اظهار کرد: به ‌دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا در جلسه هفته گذشته شورا، ‌امروز (23 شهریورماه) مجددا جلسه‌ای رسمی به دعوت فرماندار اهواز و ‌با حضور نماینده وی در محل شورای شهر برگزار شد ولی این جلسه نیز به حد نصاب نرسید؛ همان اعضایی که در جلسه گذشته غیبت داشتند، در این جلسه نیز ‌حضور پیدا نکردند.

وی در خصوص پیامکی که دو شب پیش مبنی بر تشکیل جلسه انتخابات هیات رییسه شورا در روز شنبه (27 شهریورماه) از سوی شورای شهر به خبرنگاران ارسال شده است، گفت: جلسه روز شنبه غیرقانونی است و شورای شهر بدون اطلاع و هماهنگی فرمانداری اهواز در این زمینه برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی کرده است.

مظفری افزود: قانونا اگر قرار باشد که جلسه‌ای برگزار شود باید حداقل 24 ساعت بعد یعنی فردا (24 شهریورماه) باشد و اطلاعی که به این صورت به خبرنگاران داده شده است، قانونی نیست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.