معاون اول رييس جمهور از مركز پژوهشهای كاربردی سازمان زمين شناسی و اكتشافات معدنی كشور بازديد كرد.

بازديد معاون اول رييس جمهور از پروژه‌های سازمان زمين شناسی و اكتشافات معدنی كشوربه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگيري صبح امروز (سه شنبه) با حضور در اين مركز كه در استان البرز واقع شده است، از بخش هاي مختلف و آزمايشگاه هاي اين مركز بازديد كرد و با توضيحات وزير صنعت، معدن و تجارت و رييس سازمان زمين شناسي و كارشناسان اين مركز در جريان آخرين مطالعات و تحقيقات صورت گرفته قرار گرفت.

در جريان اين بازديد آخرين وضعيت نجات درياچه اروميه و وضعيت ريزگردها و راهكارهاي مهار اين پديده به معاون اول رييس جمهور گزارش داده شد و سپس توضيحاتي در خصوص كشف و استخراج ذخاير معدني براساس روش هاي نوين مطرح گرديد. 

در گزارش هاي ارايه شده به معاون اول رييس جمهور همچنين به برنامه هاي در دست اقدام، تشريح فعاليت هاي انجام شده در ايجاد آزمايشگاه هاي مرجع علوم زمين و نصب و راه اندازي تجهيزات مدرن آزمايشگاهي پرداخته شد.

مديريت توليد مواد معدني بر پايه نياز بازار (صادرات و واردات) در چارچوب اقتصاد مقاومتي، مقايسه برداشت ژئوفيزيك هوايي با فاصله خطوط پرواز 250 متر و افزايش دقت اندازه گيري و تعداد معادن شناخته شده دنيا از نظر عمق از ديگر موضوعاتي بود كه در جريان اين بازديد به اطلاع جهانگيري رسيد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار