فرماندار رفسنجان گفت: با پیگیری های انجام شده و دستور وزیر نیرو مقرر شد دستگاههایی برای تصفیه آب و حذف آرسنیک، در نقاط مختلف در شهر رفسنجان نصب شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ملانوری با اشاره به اینکه این دستگاهها مواد معدنی مورد نیاز بدن را دارند و یک آب کاملا سالم و بهداشتی است، افزود: اکنون 3 دستگاه تصفیه آب به شهرستان رسیده که یکی از آنها نصب شده و آماده بهره برداری و در حال تست های اولیه است.

وی افزود: در چند روز آینده دو دستگاه دیگر و نهایتاً 10 دستگاه تا پایان شهریور و در 50 نقطه تا پایان سال جاری نصب می شود.

ملانوری با بیان اینکه نقاط محل نصب دستگاه به گونه ای انتخاب شده اند که دسترسی مردم شهر به آنها راحت و فضای پارکینگ و استفاده وجود داشته باشد،گفت: با استفاده از کارت آب به نام «جرعه» می توان از این دستگاهها استفاده کرد که روی همان دستگاههای کارتخوان می باشد که می توانند کارت را شارژ و آب را برداشت کنند.

وی عنوان کرد: قیمت این آب برای هر گالن 20 لیتری حدود 600 تومان تعیین شده که آبی کاملاً سالم و بهداشتی و دارای مواد مورد نیاز بدن در حد استاندارد است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار