از سوی اداره کل تعاون،کار و امور اجتماعی استان کرمان،تعاونی مسكن كاركنان دادسرای عمومی وانقلاب كرمان به عنوان الگوی برتر تعاونی استانی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مدیر عامل تعاونی مسكن كاركنان دادسرای كرمان وجود روحیه ی جهادی ، اتحاد ، همفكری ، همدلی و ید واحدی كه در مجموعه هیأت مدیره تعاونی حکم فرما است را عامل موفقیت این تعاونی دانست.

مهدی طالبی زاده سردری گفت: مجموعه تعاونی مسكن كاركنان دادسرای عمومی و انقلاب كرمان در نیمه دوم سال 1392 در راستای تقاضای جمعی از كاركنان دادگستری و سازمان قضایی نیروهای مسلح استان كرمان به منظور تأمین نیاز و ساخت 200 واحد مسكونی ، با حمایت های معنوی و دلسوزانه ی جناب آقای موحد دادستان عمومی و انقلاب وقت كرمان شكل گرفت.

وی عنوان کرد:تعاونی مسكن كاركنان دادسرای كرمان اولین پروژه خود را كلید زده و در دست اقدام داردو به حول و قوه الهی این مهم در سال 1397 حتمی و تعداد 200 خانوار در مجتمع در حال احداث این تعاونی ساكن خواهند شد.

طالبی زادهوجود روحیه ی جهادی ، اتحاد ، همفكری ، همدلی و ید واحدی كه در مجموعه هیأت مدیره تعاونی حاکم است را یکی از عوامل موفقیت این تعاونی دانست وافزود: رعایت استانداردها ، اشتغال زایی ، انجام كار با كیفیت همراه با سرعت و ... از سایر عوامل موفقیت این تعاونی بوده است.

وی تصریح کرد:مهمترین امری كه امروزه در بخش تعاونی ها می توان از آن به عنوان چالش یا مانع نام برد مشكلات مالی و عدم نقدینگی است كه قطع به یقین برای هر تعاونی چالش محسوب و مانع روند عملیات اجرایی هر پروژه می باشد . سایر چالش ها و موانع نیز بستگی به تدابیر و اتخاذ تصمیمات هیأت مدیره دارد .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار