معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: اصناف استان با برگزاری نمایشگاه به ویژه با وضعیت کنونی که قیمت‌ها در سطح پایینی قرار دارد مخالفت دارند، بنابراین امسال این نمایشگاه برگزار نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی غفوری مقدم افزود: نمایشگاه‌های بهاره و پاییزه در 2 مقطع به صورت سالانه با هدف تأمین کالا و تنظیم بازار در خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد مقدس برگزار می‌شد.

وی ادامه داد: اما امسال در عرصه تأمین کالا هیچ مشکلی وجود نداشته و اصناف نیز با برگزاری نمایشگاه به ویژه با وضعیت کنونی که قیمت‌ها در سطح پایینی قرار دارد مخالفت دارند و لذا امسال این نمایشگاه برگزار نمی‌شود.

معاون بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار داشت: البته به جز نظر اصناف برگزاری نمایشگاه پاییزه در کمیته نمایشگاهی خراسان رضوی نیز مطرح شده و با توجه به وجود علت‌هایی مبنی بر نبود اقتضائات برگزاری نمایشگاه ، از این اقدام صرف نظر شد.

غفوری مقدم گفت: با این حال برای کاهش قیمت‌ها و تنظیم بازار با 10 اتحادیه زیربط که مایحتاج اساسی مردم در ابتدای پاییز را تأمین می‌کنند جلساتی گذاشته و قرار بر این است جشنواره فروش فوق‌العاده و حراج خود را از 20 شهریور ماه تا 5 مهر اجرا کنند.

وی بیان کرد: در این طرح حداقل هزار واحد صنفی شرکت کرده و تخفیف‌هایی که برای خریداران در نظر می‌گیرند از 15 درصد به بالا است تا مردم بتوانند موارد مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار