600 اثر به دبیرخانه جشنواره هنر و ادبیات مقاومت خرمشهر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت دانشگاهی به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با محور شهدای گمنام، شهدای دانشجو، شهدای مدافع حرم، شهدای غواص دفاع مقدس و مقاومت و آزاد سازی خرمشهر در دو بخش ادبیات و هنر برگزار می شود.

امرایی  دبیر جشنواره هنر و ادبیات مقاومت خرمشهر گفت:600 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر رسیده است.

آرش امرایی بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره هنر و ادبیات مقاومت خرمشهر را از استان های آذربایجان، خراسان، سیستان و بلوچستان و خوزستان عنوان کرد و افزود:برای برگزاری جشنواره از هر رشته بین 10 تا 15 نفر که از بالاترین امتیازها برخوردار بوده اند، دعوت به عمل می آید.

وی  با بیان اینکه جشنواره ملی در دو بخش هنر مقاومت و ادبیات مقاومت برگزار می شود، گفت:این جشنواره در بخش هنر مقاومت شامل عکاسی، نقاشی، طراحی، فیلم کوتاه و موسیقی برگزار شده و در بخش ادبیات هنر نیز در بخش های شعر و داستان برگزار می شود.

امرایی افزود:این جشنواره با موضوع شهدای گمنام، شهدای دانشجو، شهدای مدافع حرم، شهدای غواص دفاع مقدس، مقاومت 45 روزه مردم و آزادسازی خرمشهر برگزار می شود.

دبیر جشنواره هنر و ادبیات و مقاومت خرمشهر گفت: فراخوان ارسال اثر به این جشنواره اواخر سال 94 اعلام شده و زمان برگزاری این جشنواره نیز 29 اردیبشهت ماه امسال اعلام شده بود که به دلیل برخی مشکلات، زمان برگزاری این جشنواره به هفتم مهرماه موکول شد.

نخستین جشنواره هنر و ادبیات مقاومت هفتم مهرماه سال جاری با حضور هنرمندان سراسر کشور در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار می شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.