محمدرضا حاج‌یوسف‌زاده مربی قائم‌شهری تیم ملی جودوی ایران در پارالمپیک برزیل با دو رتبه پنجمی و یک رتبه هفتمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدرضا حاج‌یوسف‌زاده مربی قائم‌شهری تیم ملی جودوی ایران در پارالمپیک برزیل با دو رتبه پنجمی و یک رتبه هفتمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

حاج‌یوسف‌زاده از جودوکاران پیشین تیم ملی با سابقه حضور 20 ساله در تیم ملی ایران است که به همراه ایران موفق به کسب عنوان بهترین مربی آسیا شد.

حاج‌یوسف‌زاده سال‌ها به عنوان سرمربی تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان ایران فعالیت می‌کند.

حامد علیزاده نماینده تیم ملی ایران در وزن ۱۰۰ – کیلوگرم در اولین دیدار حریف آلمانی خود را برد اما در دومین دیدار مقابل حریف کره‌ای شکست خورد.

علیزاده در گروه شانس مجدد مقابل حریف آذربایجانی شکست خورد به کسب رتبه هفتمی راضی شد.

حمزه ندری نماينده وزن به علاوه ١٠٠ كيلوگرم ايران در اولین دیدار حریف ونزویلایی خود را در کمتر از یک دقیقه ضربه فنی کرد اما با شکست مقابل حریف کوبایی از صعود به مرحله نیمه نهایی پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک بازماند.

نماينده وزن به علاوه ١٠٠ كيلوگرم ايران در ديدار رده بندي مقابل ماساكي كنتو از ژاپن قرار گرفت و در يك کمتر از دو دقیقه ضربه فنی شد به رتبه پنجمی رسید.

امید نوری جعفری نماینده وزن ۸۱ کیلوگرم دیگر شاگرد محمدرضا حاج‌یوسف‌زاده در نخستین دیدارش در بازی‌های پارالمپیک ریو مقابل حریف آلمانی به پیروزی رسید اما در دومین دیدار خود به دلیل اخطار بیشتر مغلوب لی جانگ مین از کره جنوبی شد و از حضور در نیمه نهایی بازماند و نتوانست نتیجه‌ای بهتر از پنجمی برای کاروان پارالمیک کشورمان کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.