نخستین کمیته دانشجویی خانه معدن کشور دراصفهان راه اندازی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس هیئت مدیره کمیته دانشجویی خانه معدن اصفهان گفت : خانه معدن ایران به عنوان بزرگترین شورای صنفی کشور در زمینه معدن، کمیته‌های مختلفی راه‌اندازی کرده که یکی از آن  کمیته دانشجویی است. 
اردلان علیشاهی هدف اصلی کمیته را  ایجاد ارتباط سازنده و پویا بین صنعت و معدن و دانشجو و ایجاد بستر مناسب برای ورود فارغ‌التحصیلان به بازار کار، همچنین ایجاد تعامل صحیح و مناسب بین دانشجو، فارغ‌التحصیلان، مدیران و کلیه افراد حقیقی و حقوقی فعال در این عرصه اعلام کرد.
وی گفت : برقراری ارتباط مؤثر، سازنده و کارآمد میان صنعت ، معدن و دانشجو از طریق گردآوری هدفمند ایده‌ها ، جمع آوری نیازهای صنعت و معدن برای ارائه به دانشگاه‌ها، و ایجاد ارتباط و حمایت مادی و معنوی از طرح‌های علمی و پژوهشی دانشجویان است.
علیشاهی ایجاد ارتباط و آشنایی میان صنعت و مراکز تخصصی، انجمن‌ها و مجامع بین‌المللی، گسترش فرهنگ مشارکت، همکاری و توسعه فعالیت‌های گروهی علمی در بین دانشجویان مهندسی معدن و همچنین زمینه سازی برای توسعه شرکت‌های دانش بنیان معدنی را از دیگر اهداف راه اندازی کمیته اعلام کرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار