رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: عشایر استان در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی درصف مقدم جبهه تولید و خودکفایی قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عدیل سروی افزود: عشایر استان با گذشته فاخر و فرهنگ عمیق و اصیل خود در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در صف مقدم جبهه تولید و خودکفایی قرار دارند و سازمان جهاد کشاورزی و مجموعه های وابسته مسمم هستند هماهنگ با توان عظیم اجرایی که نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دارند، تمامی سعی و اهتمام خود رادر بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی عشایر بکار ببندند.

وی افزود: به دنبال سفر ریاست جمهور به استان اردبیل و موافقیت مقام معظم رهبری با تأمین اعتبار عملیات اجرایی شبکه آبیاری پایاب سد خداآفرین در مساحت ۶۲ هزار هکتار در دست اجراست و با اجرای این مگاپروژه امنیت غذایی، ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در استان محقق خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با قدردانی از روحیه همدلی و همکاری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی افزود: حجم عملیات مهار آب های مرزی در دشت مغان بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان بی سابقه است.

سروی گفت: در حال حاضر بر اساس تأمین اعتبار صورت گرفته از سوی صندوق توسعه ملی ۲۲ هزار و ۵۰۰ هکتار از این سطح توسط چهار پیمانکار در دست اجراست .

وی یادآور شد: با تأکید وزیر جهاد کشاورزی ایجاد کشت و صنعت های کوچک اقتصادی و با اولویت سرمایه گزاران بومی مورد توجه جدی است و با تعامل و هماهنگی بهره برداران منطقه نظام بهره برداری پایدار و تأثیر گذار با رویکرد تولید محصولات کشاورزی با ارزش اقتصادی بالا و استراتژیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، عشایر ، صف ، مقدم ، جبهه ، خودکفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.