پرچم ایوان طلای حرم حضرت امام علی(ع) به مردم خرمشهر اهدا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛یونس زاده شیرازی مسؤول واحد رسانه ستاد غدیر خرمشهر گفت: به مناسبت عید سعید غدیر و با هماهنگی‌های صورت گرفته با آستان قدس علوی، پرچم ایوان طلای حرم حضرت امام علی(ع) به مردم خرمشهر اهدا می‌شود.

محمدرضا یونس‌زاده شیرازی با تاکید بر اینکه برنامه‌های متنوع ستاد غدیر خرمشهر همزمان با آغاز دهه ولایت در دو حوزه شهری و روستایی آغاز خواهد شد، افزود: برای انجام مراسم‌های عید غدیر در شهرستان خرمشهر، برنامه‌هایی را با تولیت حرم مطهر حضرت امام علی(ع) هماهنگ کردیم.

وی گفت: با توجه به هماهنگی‌های ایجاد شده با تولیت حرم مطهر حضرت امام علی(ع) در رابطه با برنامه‌های هفته ولایت و عید غدیرخم، آستان قدس علوی در نظر دارد که پرچم ایوان طلای حرم مطهر حضرت امام علی(ع) را به ستاد غدیر شهرستان و مردم خرمشهر اهدا کند.

مسؤول واحد رسانه ستاد غدیر خرمشهر افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت امام علی(ع) به همراه کاروان غدیر شهرستان خرمشهر از شب عید قربان و از روستای دیم بن نجم کارون به مدت دوازده شب در روستاهای مسیر برگزاری مراسم، منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.