فرمانده انتظامي شهرستان سرپلذهاب از کشف ده هزار نخ سیگار قاچاق در نتیجه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا یاری" بيان داشت: در راستای کنترل کالای قاچاق و مقابله با قاچاق کالا، طرح مقابله با قاچاق کالا با تلاش همکاران انتظامی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به کشف ده هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک متهم، گفت: در نتیجه این طرح هفت هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق کشف و پنج نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.
این مقام انتظامی خاطرنشان ساخت: با توجه به حساسیت های موجود، طرح مبارزه با قاچاق کالا به صورت جدی و مستمر با همکاری سایر دستگاه های ذیربطادامه دارد و این انتظامی با تمام توان در این راستا اقدام می کند.
سرهنگ یاری در ادامه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و افزود: در نتیجه اجرای این طرح نیز 11 نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر و مقادیری موادمخدر نیز از آنان کشف شد، همچنین چهار نفر در ارتباط با نزاع دسته جمعی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را از اولویت های این انتظامی عنوان کرد و گفت: جهت حفظ امنیت و آرامش شهروندان، اجرای این طرح ها کماکان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، هزار ، نخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.