بازیگر سینما و تلویزیون گفت: داستان های فولکلور آذربایجان می توانند در فیلم های سینمایی بازآفرینی شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ثریا قاسمی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون در آئین شب فرهنگی یدالله صمدی در سالن اجتماعات عبدالقادر مراغی گفت: در آکادمی داوری سینما با یدالله صمدی و تحلیل های به دور از حب و بغض اش آشنا شدم و در یکی از فیلم های ایشان هم کار کردم؛ یدالله صمدی یک عمر نجیبانه، سالم و با صداقت کار کرده است .

وی گفت: ما نیازمند انسان هایی چون یدالله صمدی هستیم و خوشحالیم که هم ما زنده ایم وهم این مرد زنده است و از وی در زمان حیاتش قدردانی می کنیم تا شاید این فرهنگ روز به روز گسترش یابد . 

ثریا قاسمی افزود: باید اجازه دهیم تا از خوبان حرف بزنند و بگویند که کاربلد هستند و هر طوری که می توانیم کمکشان کنیم تا در آینده غبطه نخوریم . 

وی گفت: اگر کسی کارش را بلد باشد و از وی تعریف کنیم، مغرور نمی شود و تنها کسانی دچار تکبر می شوند که ببینند اضافه بر ظرفیت شان به آنان اهمیت می دهند . 

وی افزود: نترسید به کارگرها دستتان درد نکند، بگویید؛ وقتی زنده هستیم باید تقدیر شود؛ ما زنده ایم و یدالله صمدی زنده است و ما فرصت این را داریم که از او سپاسگزاری کنیم . 

ثریا قاسمی دراین حین از پشت تریبون مردم را به برخاستن و تشویق استاد یدالله صمدی فرا خواند و گفت: من به شهرستان های زیای سفر می کنم و مردمی که کارهای مختلف برای شهرشان انجام می دهند را دیده ام . 

وی ادامه داد: آذربایجان از سال های دور تا به امروز قصه و داستان های زیادی داشته است و همه این قصه ها می توانند در فیلم های سینمایی بازآفرینی شوند . 

وی گفت: وقتی که کننده کار را داریم و می خواهد برای احترام بیشتر شهرش کار بکند، باید از وی استقبال کنیم زیرا با این کار برای سربلندی میراث غنی خودمان گام برمی داریم.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.