مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 95-96 طلاب جدید الورود مراکز تخصصی حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون علمی - پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: خداوند متعال علم جویی را در فطرت ما قرار داده است وهمه به دنبال دانستن هستیم؛ ولی دانستنی های مهم مورد غفلت واقع شده است .

حجت الاسلام و المسلمین عبدالامیر خطاط معاون تصریح کرد: درمسیر زندگی ذوق وسلیقه های زیادی است، علم ما باید پابرجا وبا استقامت باشد واگر کسی رکن وستون قابل اعتمادی که به آن بایستد نداشته باشد، به هرطرف تمایل پیدا می کند؛ شما در هرزمان به هرسبکی که زندگی می کنیداز طرف دیگران مورد نقد قرار می گیرید.

وی در ادامه گفت: ما باید مسیر خودمان را بشناسیم ودر همان مسیر حرکت کنیم؛ وآن از طریق شنا خت قرآن وروایات اهل بیت (سلام الله علیهم) است. که باید با آن انس بگیریم؛قرآن وروایات وسیله است؛ مبادا به مقدمه بپردازیم ودر ذی المقدمه بمانیم.

معاون علمی - پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: ذهن ما یکی از نعمت های خدادادی است وحضرت علی(ع) چه زیبا فرموده است:هرظرفی در این عالم ظرفیتش محدود است وروزی پُر میشود ولی یک ظرف است که آن را خدا آفرید وآن علم است؛ نه تنها پر نمی شود، بلکه همواره در حال گشایش و وسعت است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.