مسئول حوزه‌های علمیه استان سیستان و بلوچستان گفت: پذیرش طلاب در مرحله مصاحبه بوده و درحال برنامه‌ریزی برای ارسال مشاور در سطح استان هستیم.

حجت الاسلام دین پرور، مسئول حوزه‌های علمیه استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت : برنامه های آتی معاونت تهذیب حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان موضوع پذیرش طلاب است که در همین زمینه مصاحبه ها انجام شده و در صدد برنامه ریزی برای دوره اختبار و تثبیت هستیم.

وی افزود: مباحث تهذیبی از موضوعات مهم این دوره است که با حضور اساتید مبرز این معاونت برگزار خواهد شد تا افرادی وارد حوزه شوند که علاوه بر توانمندی علمی مزین به مسائل اخلاقی هم باشند.

حجج الاسلام دین پرور تصریح کرد: در این طرح علاوه بر برنامه‌های تهذیبی طلاب در سال جاری، برنامه‌های سال تحصیلی جدید که از مهرماه با حضور طلاب جدید‌الورود آغاز می‌گردد نیز برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام دین پرور، در پایان خاطر نشان کرد:  هم اکنون بالغ بر 11مدرسه علمیه برادران در سطح استان مشغول فعالیت هستند، و اعزام مشاور به مدارس علمیه استان از دیگر برنامه‌های این معاونت است و مشاورین به سطح استان از کارهای در دست اقدام است. که آغاز شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار