مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان گفت: آزمون سنجش مهارت 25 شهریور برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون سنجش مهارت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا مهرابی اظهار داشت: کارت ورود به جلسه چهارمین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت و آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع دستی، فرش، نان و غله و... در سال 1395 توزیع شد.

وی گفت: توزیع کارت آزمون سنجش مهارت از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 22 شهریورماه آغاز شده و تا ‌ساعت 24 روز چهارشنبه 24 شهریورماه ادامه می‌یابد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: چهارمین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) در روز پنجشنبه 25 شهریورماه برگزار می‌شود.

این مسؤول با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌ها ثبت نام کرده‌اند، باید از 22 تا 24 شهریورماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مهرابی ادامه داد: متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سنجش مهارت (کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده‌اند، از تاریخ 22 تا 24 شهریور با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.