رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: کارخانه سیمان‌سفید ازنا چهارشنبه هفته گذشته عقد قرارداد شده و در روزهای آتی کلنگ زنی می‌شود و فاز دوم بایر افلاک نیز با توجه به پیگیری‌های جدی استاندار مشکلات ارزی آن حل شد و به نتیجه می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ صفی خانی گفت: خروجی پرداخت به واحدهای تولیدی لرستان 43 فقره به میزان 391 میلیارد ریال تسهیلات است.

وی با اشاره به اینکه کار پرداخت انعقاد قرارداد تسهیلات توسط بانک‌ها برای 94 فقره به میزان 578 میلیارد ریال است افزود:969 میلیارد ریال خروجی پرداخت و انباشت انعقاد قرارداد را در بانک‌ها داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه 822 فقره ارجاع به شعبه به میزان چهار هزار و 969 میلیارد ریال است افزود: پرداخت کارگروه استانی 71 فقره به میزان 191 میلیارد ریال است.

وی گفت: هزار و 175 طرح تولیدی لرستان در کمیته‌های بررسی رونق تولید لرستان باید مطرح شوند که میزان سه هزار و 956 میلیارد ریال تسهیلات پیش‌بینی‌شده است.

صفی خانی افزود: کار جدید وزارت صنعت و معدن بررسی میزان تسهیلات پرداخت‌شده به ترتیب بیشترین مبلغ پرداخت‌شده است که از طریق مدیریت بانک‌ها در کشور بررسی می‌کنند و در آخرین آمار لرستان رتبه 7 در پرداخت مستقیم بانک‌ها است.

وی بابیان اینکه سیمان‌سفید ازنا چهارشنبه هفته گذشته عقد قرارداد شده و در روزهای آتی کلنگ زنی می‌شود گفت: فاز دوم بایر افلاک نیز با توجه به پیگیری‌های جدی استاندار مشکلات ارزی آن حل شد و به نتیجه می‌رسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.