خاطرات دفاع مقدس رزمندگان رودسری در نگارخانه شهید آوینی زنده می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه عکسی با موضوع " خاطرات رزمندگان به روایت تصویر " توسط روابط عمومی این اداره و کانون بسیج هنرمندان شهرستان رودسر ، ایام دفاع مقدس در نگارخانه شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر برگزار می شود.

علی فلاح رنجبر افزود : در این نمایشگاه تعداد ٦٠ عکس از ٤٠٠ عکس گردآوری شده رزمندگان شهرستان رودسر که با تلاش سه ماهه کارشناس روابط عمومی این اداره و مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان رودسر انجام گرفته در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی گفت :هفته دفاع مقدس یادآور ازخودگذشتگی رزمندگان و شهدایی است که در دفاع مقدس برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر؛ افزود : دفاع مقدس از افتخارات بزرگ ملت ایران بوده و باید حقایق این دوران و ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان و شهدا در طول ٨ سال دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود.

علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند از تاریخ ٢٧ شهریور تا ٨ مهر ، ساعت ٩ صبح به نگارخانه شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر مراجعه نمایند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.