شیراز؛

اختصاص ۹میلیارد ریال اعتبار برای ساخت امامزاده ابوالقاسم غربی خفر

خیر خفری ۹ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت امامزاده ابوالقاسم غربی اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد رضا اعتمادی خیر مسجد ساز منطقه خفر جهرم با بیان اینکه کار خیر باعث شادی در دل انسان می شود، گفت: انجام امر خدا پسندانه باعث می شود از صمیم قلب احساس رضایت می کنم.
وی با اشاره به علت روی آوردن به ساخت مسجد و کمک به ایتام، خاطرنشان کرد: مسجد مکانی است که به انسان آرامش می بخشد و محل اتحاد مردم است لذا از همین رو اهمیت ویژه ای برای من دارد و در بحث ایتام باید عرض کنم که کمک به افراد بی سرپرست و ایتام ارزش بسیاری دارد این افراد بیشتر از سایرین احساس تنهایی و دلتنگی می کنند کمک به این افراد باعث دلگرمی آنان و رضایت خداوند متعال است.
این خیر جهرمی تصریح کرد: بعد از تخریب ساختمان قدیم امامزاده ابوالقاسم غربی برای تجدید بنای این مکان مقدس تا امروز بالغ بر 4 میلیاردو پانصد میلیون ریال هزینه کردم و همین مقدار هم برای ادامه کار در نظر گرفته ام که مردم در فضای مناسب تری درت این مکان مقدس به زیارت و راز و نیاز بپردازند .
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 150 نفر از ایتام منطقه خفر را تحت سرپرستی خود دارد،  گفت: هر کس کار خیری انجام دهد آثار آن را به وضوح در زندگی روزمره خود می تواند مشاهده کند صحبت من این است دیر یا زود همه ی ما بار سفر را خواهیم بست پس چه بهتر که تا می توانیم دستان خالی و چشمان منتظری را بی پاسخ نگذاریم .
لازم به ذکر است این خیر بزرگوار تا کنون چندین مسجد و دهها خانه برای نیازمندان ساخته چند ده جهیزیه برای دختران بی سرپرست تهیه نموده و در مناسبت های منطقه خفر کمک های قابل توجهی را به برگزاری مراسمات این منطقه داشته است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار