معاون دادستان مشهد گفت: با دستگیری 3 تن ازعوامل سابق «پدیده» در مشهد و یکی از شهرهای غربی کشور، تعداد افراد دستگیر شده در این پرونده ملی به 17 تن رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون دادستان مشهد گفت: با صدور دستور قضایی و جمع آوری اسناد و مدارک کافی، 3 تن دیگر از عوامل مرتبط با مدیران سابق شرکت پدیده به دلیل کلاهبرداری و خیانت در امانت به عنوان متهم تحت تعقیب قرار گرفتند که در ادامه مشخص شد یک نفر از متهمان در یکی از استان های غربی کشور حضور دارد و از بازگرداندن مبالغ زیادی از پول های مربوط به شرکت پدیده خودداری کرده است.

وی افزود: 2 نفر از متهمان مذکور در 2 نقطه از شهر مشهد دستگیر شدند و نفر سوم در عملیات هم زمان در غرب کشور دستگیر شد  و روز پنجشنبه گذشته به مشهد انتقال یافتند. تاکنون 17 نفر از متهمان پرونده «پدیده» با تلاش گسترده نیروهای انتظامی وامنیتی دستگیر شده اند و در حال حاضر اتهام این افراد کلاهبرداری، خیانت در امانت و تحصیل مال نامشروع است اما در روند تحقیقات قضایی احتمال دارد با اتهامات دیگری نیز مواجه شوند.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد:سعی ما بر این است که عوامل مرتبط با مدیران سابق پدیده و یا پیمانکارانی که برخی مراودات مالی با این شرکت داشتند و هم اکنون اموالی را در اختیار دارند خودشان به طور داوطلبانه برای بازگرداندن اموالی که متعلق به سهامداران و مردم است اقدام کنند.

انتهای پیام//ف.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.