مدیرکل روابط عمومی و بین الملل گروه شرکتهای پدیده از تشکیل کنسرسیوم بانکی برای آغاز ساخت و سازهای پروژه پدیده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی حامد مقدم گفت: کنسرسیوم بانکی مطابق قولی که قبلا داده بودیم تشکیل شده و در حال اجرایی شدن است ،آورده آن نیز برای اجرای پروژه بوده و سرمایه گذاری بانکها برای شروع عملیات اجرایی و تکمیل پروژه محسوب می شود.

او با تاکید بر شروع عملیات اجرایی پروژه در نیمه مهر امسال گفت: اولویت اصلی شرکت تکمیل پروژه های شاندیز و کیش است و بعد از آغاز عملیات اجرایی در شاندیز طبق برنامه برای کیش هم فاز عملیاتی آغاز خواهد شد.

حامد مقدم با بیان اینکه پرداخت حقوق معوقه کارکنان جزو وظایف ماست و حتما پرداخت میشود گفت:بزودی زمانبندی و نحوه پرداخت آن را اعلام خواهیم کرد.

او درباره بدهی پدیده به بانک صادرات با رد شایعات موجود مبنی بر تهاتر این بدهی با ملک یا رد آن از طریق آورده کنسرسیوم بانکی گفت: هیچ قولی مبنی بر اختصاص ملک به بانک صادرات داده نشده است.

حامدمقدم در خصوص تعهد شرکت در قبال تحویل واحدهای بلندمرتبه نیز اظهار کرد: شرکت مطابق قرارداد قانونی، با جذب سرمایه گذار برای تکمیل ساخت این واحدها اقدام خواهد نمود و مطابق قرارداد، واحدها تحویل می شود و برای جریمه تاخیر در تحویل واحد های تجاری نیز طبق قرارداد عمل خواهیم نمود.

او همچنین از اعلام آمادگی چندین سرمایه گذار برای ورود به نقل و انتقالات جهت جلوگیری از افت ارزش سهام پدیده همزمان با بازگشایی تالار معاملات خبر داد و گفت: اولین تدبیر برای مقابله با کاهش بهای سهام، راه افتادن ساخت و ساز پروژه قبل از نقل و انتقالات است.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل پدیده تاکید کرد: ورود کامل به فرابورس یا بورس مستلزم شفافیت کامل حسابهای شرکت است که در حال انجام است.

او خاطر نشان کرد: کد رهگیری داده شده به سهامداران برای ورود به سامانه تعدیل سهام است و کسانی که به سایت مراجعه کرده اما کد رهگیری نگرفته اند جزو مراجعه کنندگان هستند و در آینده دچار مشکل نخواهند شد.

حامد مقدم با اشاره به اینکه فعلا تصمیمی برای گشایش مجدد سامانه اطلاعات سهامداران نداریم افزود: سهامداران عزیز می توانند برای رفع مشکل یا تصحیح اطلاعات سامانه با شماره ٠۵١٣٨٨٨٨ تماس بگیرند.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل پدیده بیان داشت: مشکلات مربوط به تعداد سهام نیز در زمان باز شدن نقل وانتقال با مراجعه حضوری رفع می شود.

وی همچنین درباره پرداخت تعهدنامه ها نیز با بیان اینکه هیچ تاریخی نمی توان برای آن تعیین کرد افزود :پس از باز شدن تالار نقل و انتقالات امکان پرداخت تعهدنامه ها وجود خواهد داشت.

انتهای پیام// ف ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.