مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: پس از دور کردن این خانم که حدودا ۲۰ سال داشت وی را برای رسیدگی در اختیار عوامل پلیس قرار دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مقصود حق شناس مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهوازاظهار کرد: با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان اعلام شد که خانمی به قصد خودکشی از نرده های محافظ پل هلالی اهواز عبور کرده است که با مداخله نیروهای آتش نشانی، اقدام به خودکشی در اهواز ناکام ماند.

وی افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا با اعزام تیم های امداد ونجات و تیم امداد آبی به همراه غواصان در محل حاضر و در کمترین زمان یکی از ماموران با تجربه با آغاز صحبت و نزدیک شدن به شخص، موفق شد وی را از این کار منصرف و او را از خطر سقوط دور کند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: پس از دور کردن این خانم که حدودا ۲۰ سال داشت وی را برای رسیدگی در اختیار عوامل پلیس قرار دادند.

حق شناس بیان داشت: در این عملیات ۶ مامور آتش نشان به همراه دو دستگاه خودروی امداد و نجات و یک تیم امداد آبی شرکت داشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.