در روزهای پایانی تابستان 95 اکیپ های راهداری استان در آمادگی کامل هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان ، از آمادگی کامل اکیپ راهداری استان برای سفرهای تابستانه خبر داد و گفت: اکیپ ها و گشت های راهداری به صورت شبانه روزی در روزهای پایانی شهریور ماه در کنار دیگر خادمان عرصه جاده به خصوص عوامل پلیس راه استان وظیفه تامین ایمنی جاده ای را عهده دار هستند.

محمد مشتری افزود : اوج پایانی سفرهای تابستانی با توجه به اعیاد پیش‌رو افزایش خواهد یافت و با توجه به افزایش حجم سفرها، تمامی راهدارخانه‌ های استان با عوامل گشتهای راهداری در سراسر محورهای مواصلاتی استان آماده خدمت‌رسانی به هموطنان می‌باشند.

وی خاطر نشان کرد: راهداران استان اکنون در حال ایمن‌سازی محورهای شریانی و اصلی، اصلاح شیب‌های شیروانی، شانه‌سازی ، اصلاح و ساماندهی تابلوها و علائم جاده‌ای و دیگر عملیات‌های نگهداری از راه ‌ها هستند تا بتوانیم جاده‌ای ایمن و خدماتی مناسب را به شهروندان برای دور پایانی سفرهای تابستانی ارائه دهند.

وی با آرزوی سفر بدون حادثه برای همه هموطنان در تابستان 95 گفت: مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی با سامانه گویای 141 و تلفن 32261000 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی جهت اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.