در میانه معاملات بازار امروز شاخص کل با افت 131.38 در ارتفاع 76,610 هزار واحدی رسید.

روند شاخص بورس در آغاز معاملات امروز

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در آغاز معاملات بازار امروز شاخص کل در ارتفاع 76.701 هزار واحدی ایستاد و با افت 40.67 واحد رسید.

نمادهایی در آغاز معاملات بر شاخص تاثیر مثبت گذاشتند عبارتند از نمادهای رکیش و مرقام همچنین نمادهای خودرو, شبندر, فاراک, فاسمین و کگل بیشترین تاثیر منفی بر این شاخص را به همراه داشتند.

گفتنی است در بازار فرابورس نیز، آی‌فکس 3.80 واحد افت کرد و به ارتفاع 798 واحدی رسید.

همچنین نمادهای پربیننده این بازار نمادهای، ذوب،دماوند, وهور، شتران, گوهران, سمگا و شاوان بوده‌اند.


روند شاخص بورس در میانه معاملات امروز

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در میانه معاملات بازار امروز شاخص کل در ارتفاع 76,610 هزار واحدی ایستاد و با افت 131.38 واحد رسید.

نمادهایی که در میانه معاملات بر شاخص تاثیر مثبت گذاشتند عبارتند از نمادهای رانفور, همراه و فولاد همچنین نمادهای شبندر, کگل, خودرو و فاراک بیشترین تاثیر منفی بر این شاخص را به همراه داشتند.

گفتنی است در بازار فرابورس نیز، آی‌فکس1.80 واحد رشد کرد و به ارتفاع 804 واحدی رسید.

همچنین نمادهای پربیننده این بازار نمادهای تلیسه, اپرداز, شتران, ذوب, وهور, شاوان و گوهران بوده‌اند.


افت شاخص در پایان معاملات

 به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در پایان معاملات امروز بازار سرمایه دادوستد تعداد 609 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 1 میلیارد تومان در  38هزار نوبت به ثبت رسید.


شاخص بورس نیز با کاهش 23 واحدی به ارتفاع 14هزار و 351 واحد رسید که در مقابل نمادهای معاملاتی تاپیکو، اخابر، همراه، فولاد با رشد خود و نماد شبندر، فملی، کگل با تاثیر منفی  بیشترین  تاثیر را بر شاخص بورس داشتند.

همچنین شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روند نزولی را پشت سر گذاشت به طوری که شاخص های قیمت (وزنی ــ ارزشی) 13 واحد، قیمت (هم وزن) 23 واحد، و شاخص بازار اول 25 واحد کاهش داشتند این درحالی است که  بازار دوم 8 واحد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش در بازار فرابورس ایران هم  149 میلیون ورقه سهم به ارزش 1 میلیارد تومان در 17هزار نوبت، داد و ستد شد.







انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار