رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از برگزاری همایش ملی فناوری های نوین در شیمی و مهندسی شیمی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اسدی اهداف برگزاری این همایش را فرصتی مناسب برای ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی- پژوهشی در زمینه شیمی و  مهندسی شیمی عنوان کرد و گفت: این همایش می‌تواند به ایجاد همکاری‌های علمی و همچنین ارتباط نهادهای دانشگاهی و صنعتی منجر شود.


وی در ادامه از محور های اصلی این همایش را ایمنی، بهداشت و محیط زیست، شبیه سازی و مدلسازی فرآیندها، تبدیل انرژی های نو و سیستم های انرژی عنوان کرد و از اساتید و دانشجویان و علاقمندان در این رشته خواست در جهت بالا بردن و ارتقاء کمی و کیفی این همایش مقالات خود را تا تاریخ 10 مهر ماه 1395 به دبیرخانه همایش به آدرس http://conf.isc.gov.ir/ncnc2016 ارسال نمایند.

طراحی فرآیند تبدیل انرژی های نو، سیستم های انرژی، شبیه سازی و مدلسازی فرایند ها، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، نفت، گاز و پتروشیمی، مهندسی محیط زیست، شیمی محاسباتی، شیمی دارویی، صنایع شیمیایی، بیوتکنولوژی، اصلاح سطح، بیوتکنولوژی، نانو تکنولوژی، شیمی کاربردی، شیمی معدنی، شیمی فیزیک، شیمی تجزیه، شیمی آلی، شیمی سبز،نانو شیمی، فیتوشیمی، بیوشیمی و پلیمر از محورهای این همایش است.

نخستین همایش ملی فناوری های نوین در شیمی و مهندسی شیمی 20 آبان ماه 1395 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار خواهد شد .


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.