مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: زمانی که می دانیم امکان قضاوت بنیامین ویلیامز علیه تیم ملی وجود دارد باید اعتراض کنیم.

حسینی: نسبت به بنیامین ویلیامز ذهنیت منفی داریم/ کی روش حرف زشتی به داور استرالیایی نزده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امیرحسین حسینی، درباره درخواست غرامت 10 میلیارد تومانی جیووا از فدراسیون فوتبال ایران، گفت:  تا آخرین روزهای قبل از قطر، منتظر در اختیار گرفتن لباس های مدنظر بودیم و نامه هایی هم که فدراسیون فوتبال در آن از شرکت مذکور درخواست کرده تا نمونه نهایی را به ما بدهد، موجود است. الان هم می بینید که تیم ملی فوتسال از کیفیت لباس هایش راضی نیست.

وی افزود: موضوع شکایت عمومی است و نمی تواند در رسانه مطرح شود. ما قطعا پیگیر درخواست بدون دلیل جیووا هستیم.

حسینی درمورد واکنش کی روش به قضاوت بنیامین ویلیامز استرالیایی در دیدار ایران و قطر، بیان کرد: سوال کی روش درباره ویلیامز این است که چگونه داوری که مردم ایران نسبت به وی ذهنیت دارند، پذیرفته در کشور دیگری بازی ایران را قضاوت کند، در حالی که چند سال قبل حاضر نشده بود به تهران بیاید؟ در مورد داور بازی سریلانکایی بازی با قطر که ذهنیت منفی نداشتیم، دیدید که خطاهای زیادی را برای ایران نگرفت اما ما روی ویلیامز ذهنیت منفی داریم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره اظهارات علی خسروی مبنی بر این که ویلیامز داور دیدار ایران و ازبکستان نیست، اظهار داشت: نامه مکتوب برای ما آمده که ویلیامز داور بازی است. کی روش هم یک سوال را مطرح کرده که ویلیامز چرا برای لیگ قهرمانان آسیا به ایران نمی آید اما الان برای بازی ما به ازبکستان می آید؟ زمانی که همه ما می دانیم امکان دارد این داور به ضرر ما قضاوت کند، باید اعتراض کنیم.کی روش هیچ اهانتی به این داور نکرده است و حرف زشتی نزده است. کی روش یک سوال مطرح کرده و نمی دانم چرا در این باره اینقدر بحث می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار