طی مراسمی با حضور مسؤولان، حسین صادقی به عنوان فرماندار جدید منوجان معرفی و از خدمات ایوب فلاحی فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

حسین صادقی فرماندار جدید منوجان شدبه گزارش خبرنگار ‌گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  جوان از کرمان جلسه تودیع و معارفه فرماندار منوجان با حضور مدیرکل سیاسی استانداری کرمان و مشاور عالی استاندار، نماینده مردم منوجان، فاریاب، رودبار، کهنوج و قلعه‌گنج در مجلس شورای اسلامی و حضور گسترده مردم در مسجد جامع منوجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان با اشاره به اینکه حکومت و خدمت در این نظام ارزشمند است، بیان کرد: انسان برای خدمت به همدیگر خلق شده و برای رضایت پروردگار و رعایت این نعمت بزرگ الهی باید به مردم خدمت کنیم.

ایوب فلاحی فرماندار سابق منوجان گفت: اگر در این دنیا خدمتی انجام دهیم ماندنی است، همانطور که شهید رجایی مدت زیادی مسؤول نبود اما به‌علت خدمات موثر، برای همیشه ماندگار ماند.

فرماندار سابق منوجان خاطرنشان کرد: مردم منوجان مردم فهیم و بی‌حاشیه و با فرهنگی هستند که بنده افتخار خدمت به این مردم را داشتم.

فلاحی اظهار کرد: امنیت شهرستان منوجان مثال‌زدنی است که این امنیت با همت مردم این شهرستان به‌وجود آمده است.


حسین صادقی فرماندار جدید منوجان نیز در این جلسه گفت: وظیفه ما پیاده کردن سیاست‌های دولت در شهرستان است.

وی تصریح کرد: کار عمده سیاست‌های دولت در بحث کشاورزی و کنترل آب است که ارزش افزوده مناسبی نصیب کشاورزان و مردم کند.

صادقی اظهار کرد: سیاست در کار ما برای خدمت به مردم تاثیری نداشته و تلاش ما باید خدمت به مردم باشد کما اینکه این پست برای من هم ماندگار نیست.

فرماندار جدید منوجان خاطرنشان کرد: هرگونه نقد و انتقاد سازنده را می‌پذیرم و با افتخار در خدمت مردم منوجان هستم.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار