شیراز؛

مدیریت ورزش فارس نمره قابل قبولی را دریافت کرده است

مدیریت ورزش استان فارس با انجام فعالیت های شجاعانه در بخش توسعه ورزش نمره قابل قبولی را دریافت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی پژوهش‌ جهرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فارس گفت: سلامت تن و روان، یکی از مهمترین اهداف ورزش و توسعه آن است که خوشبختانه امروز در استان فارس شاهد روند روبه رشد آن هستیم.
وی افزود: مدیریت ورزش فارس به خوبی طی مدت گذشته فعالیت های خود را انجام داده و توانسته نمره قابل قبولی را دریافت کند.
وی یادآور شد: برگزاری مسابقات جهانی، پایان دادن به پروژه های نیمه تمام ورزشی و ایجاد زیر ساخت های مناسب در فارس باعث موفقیت و سربلندی است.
پژوهش ادامه داد: توسعه زیر ساخت های ورزشی استان فارس بسیار مهم است و تا زمانیکه ما زیر ساخت مناسب در بحث سخت افزاری و نرم افزاری نداشته باشیم به طور حتم نمی توانیم شاهد موفقیت باشیم.
وی خاطر نشان کرد: اتمام پروژه ای همچون ورزشگاه میانرود کاربزرگی است که بخشی از آن در امسال و بخشی دیگر در سال آینده به بهره برداری می رسد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس تصریح کرد: برای انجام چنین اقداماتی نیازمند جرات و شجاعت مدیر هستیم زیرا بسیاری از مدیران عافیت‌ طلب و در شرایط تنگناهای مالی، تن به انجام کارهای بزرگ نمی ‌دهند.
پژوهش جهرمی در خصوص ایجاد نگاه های جدید به بخش جوانان بیان کرد: خوشبختانه امروز نگاه های جدید به وضعیت رفع مشکلات جوانان و ایجاد فضای شاد در شیراز و استان فارس وجود دارد که پاکسازی محله سنگ سیاه شیراز از جمله آن ها است.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: مدیریت ، ورزش ، نمره ، قبولی ، دریافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.