رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از ایجاد مناطق آزاد جدید حمایت می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سلمان خدادادی در بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از ارس گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس از برنامه اصولی دولت در توسعه مناطق آزاد حمایت می کند.

وی با بیان اینکه موافق توسعه مناطق آزاد است، افزود: توسعه کشور و حرکت در مسیر رفع معضل بیکاری در گرو توسعه مناطق آزاد است.

وی  افزود: عمران و آبادی جلفا در زمان حاضر مرهون تاسیس و فعالیت منطقه آزاد ارس است، جلفای آباد و توسعه یافته امروز زمانی به شهر بدون گورستان ایران مشهور بود زیرا سکونتی در آن وجود نداشت اما در حال حاضر و به رغم زمان کوتاه سپری شده از تاسیس منطقه آزاد ارس، تحول بسیار ملموسی را در این نقطه جغرافیایی مشاهده می کنیم.

خدادادی گفت: امروز در جلفا کارگرانی از مرند، تبریز و استان های همجوار دیده می شوند که برای بهره مندی از فرصت های شغلی ایجاد شده در مرکز منطقه آزاد ارس حضور دارند.

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس درباره آثار و برکات این بازدید هم گفت: مناطق آزاد در کمیسیون اجتماعی مجلس موضوعیت ندارد اما وقتی 20 نماینده عضو این کمیسیون از نزدیک با پتانسیل های ارس آشنا می شوند، باید انتظار اثرگذاری مثبت در فضای عمومی مجلس را از این افراد داشت ضمن اینکه توسعه مناطق آزاد برابر با تلاش برای رفع معضل بیکاری است که این موضوع را در کمیسیون اجتماعی مجلس به شدت تعقیب می کنیم.
 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.