گیلان؛

لایحه جامع انتخابات آماده تصویب در هیات دولت

لایحه جامع انتخابات آماده و برای تصویب در هیات دولت ارائه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

قائم مقام وزیر کشور در نشست فرمانداران ، بخشداران و معاونان استانداری گیلان گفت : لایحه جامع انتخابات با در نظر گرفتن جمیع شرایط و رفع نواقص موجود در قوانین انتخاباتی در وزارت کشور تدوین و پس از طرح و تصویب در دولت ، به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

محمدحسین مقیمی افزود : این لایحه با هدف رفع برخی نواقص و کمبودهای قانونی، شفافیت مسایل مالی ، بهینه سازی زمان نظارت و بررسی صلاحیت نامزدها و تشکیل شورای عالی انتخابات متشکل از نمایندگان 3 قوه تدوین شد.

وی در ادامه از شکل گیری سازمان جدید مدیریت اجتماعی برای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی هم خبرداد و افزود : این سازمان با هدف توجه ویژه به روابط اجتماعی ، کاهش آسیب ها ، چالش ها اجتماعی و جلوگیری از موازی کاری ایجاد می شود که جایگزین شورا و ستاد اجتماعی کشور می شود.

قائم مقام وزیر کشور اولویت های اصلی وزارتخانه متبوعش را حفظ و توسعه امنیت ، کاهش چالش ها و آسیب های اجتماعی ، توسعه اقتصادی ، تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به معیشت مردم ،برگزاری پر شور انتخابات و تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

استاندار گیلان نیز با اشاره به خدمات دولت یازدهم در بخش ها و حوزه های گوناگون گفت : یکی از مهمترین دغدغه های استان رشد نرخ بیکاری تا 15 و 6 دهم درصد بود که با تلاش خدمتگزاران مردم در دولت ، به 11 درصد رسید و رتبه گیلان از استان دوم به استان بیستم ارتقا یافت.

محمدعلی نجفی افق دید بخش صنعت گیلان را در کنار کشاورزی روشن و امیدوارکننده دانست و افزود : با توجه به تلاش های بسیار دستگاه های اجرایی استان برای رفع موانع تولید ، از نظر فضای کسب و کار گیلان در 3سال متوالی در رتبه نخست کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.