بر اساس آمار و عملکرد تعداد 444 طی امسال محموله کالای قاچاق در استان زنجان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان با بیان اینکه بیشترین کالای کشف شده: پوشاک ،گوشی تلفن همراه ، سیگار ،لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد گفت: بطور میانگین 70 درصد محموله های کشف شده در زمینه پوشاک بوده است.  
ممیزی افزود: طی امسال بیش از 150 درصد ارزش محموله های کشف شده افزایش یافته که نشان دهنده تغییر روشهای قاچاق و نوع محموله ها می باشد که بیشتر به صورت جاساز و در حجم بسیار زیاد است.  
وی ادامه داد:یکی از مهمترین کشفیات صورت گرفته در روزهای اخیر محموله طلای خارجی می باشد که پرونده متهمین در حال رسیدگی است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان  افزود:میزان جریمه نقدی پرونده های قاچاق در سال 95 بیش از 96 میلیارد ریال ثبت شده است.  
ممیزی گفت:کشفیات کالای قاچاق در شهرستان خدابنده نیز افزایش محسوسی داشته به نحوی که 105 فقره پرونده در این بخش تشکیل و مراحل قانونی را طی نموده است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان اضافه کرد:در شهرستان زنجان 267 محموله کالای قاچاق و در شهرستان ابهر نیز تعداد 72 محموله کشف و ضبط شده است.  
ممیزی تصریح کرد:بزرگترین محموله های کشف شده از لحاظ وزن و ارزش همچنان در بخش پوشاک و البسه می باشد.
وی با بیان اینکه در سال 95 تعداد 446 حکم ضبط کالاهای قاچاق به نفع دولت صادر و اجرا شده خاطر نشان کرد: در این مدت تعداد 53 مورد حکم امحای محموله های غیرمجاز بخصوص لوازم آرایشی و بهداشتی ،خوردنی و آشامیدنی صادر گردید.
مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان  در پایان اضافه کرد: طی امسال تعداد 17 خودروی حامل کالای قاچاق با رأی شعب ویژه به نفع دولت ضبط شد.


انتهای پیام/ن
 
 
 
 

برچسب ها: قاچاق ، کالا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.