استاندار کرمانشاه گفت: مجموعه مدیریتی استان در زمینه برطرف کردن مشکلات تعاونی ها از هر آنچه که در توان دارد، مضایقه نخواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسدالله رازانی با بیان اینکه کار تعاونی با فرهنگ و آئین ما سازگار است، گفت: اگر کار تعاونی از ناحیه مردم و دستگاه‌های اجرایی و دولتی کمی جدی‌تر گرفته شود، تعاون می‌تواند جزو بخش‌های موفق باشد.

رازانی در ادامه با اعلام آمادگی همکاری و تعامل با تعاونگران افزود: برای رفع مشکلات ساختاری باید یک مجموعه کارها صورت گیرد، باید همه بخش ها بخصوص بخش تعاونی در این زمینه به‌کار گرفته شوند.
 وی با اشاره به فعالیت تعاونی مرزنشین استان گفت: از ابتدای امسال مبلغ 60میلیارد ریال به حساب مردم مرزنشین استان بعنوان حق کوله بری واریز شده و با این رویکرد جدید در تعاونی های مرزنشین هر خانوار در شهرها و روستاهای مرزی مبلغ 150میلیون تومان دریافت کرده است.

تشکیل 122تعاونی جدید با 4061 عضو و 2041 نفر اشتغالزایی از جمله دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان کرمانشاه است و2879 تعاونی با اشتغال35 هزار و 572 نفر در 14 گرایش که بیشترین آنها بخش خدمات می باشد در استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.