به منظور ایجاد نظم در تردد وانت‌بارهای برون شهری و در راستای ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها، تردد ناوگان وانت‌بار در مسیرهای برون‌شهری ساماندهی می‌شود.

ساماندهی وانت‌بارها در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان؛علی خانقائی گفت: به منظور ایجاد نظم در تردد وانت‌بارهای برون شهری و در راستای ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها، تردد ناوگان وانت‌بار در مسیرهای برون شهری ساماندهی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: همه ناوگان باری (وانت بار) برون شهری که نسبت به جابه‌جایی کالا اقدام می‌کنند از ابتدای آبان ماه سال‌جاری ملزم به دریافت بارنامه بوده و باید نسبت به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند اقدام کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز طرح، پلیس از تردد ناوگان فاقد کارت هوشمند و بارنامه جلوگیری به عمل می‌آورد از رانندگان خواست تا نسبت به دریافت کارت از طریق دفاتر صدور کارت هوشمند در سطح استان اقدام کنند.

وی خاطرنشان شد: برای بالا رفتن مهارت، افزایش آگاهی و آشنایی با قوانین حمل بار، این رانندگان ملزم به گذراندن دوره‌های آموزشی بوده که گذراندن این دوره‌ها جلوگیری از تخلف، کاهش خطرات ناشی از عدم اطلاع در حمل کالا و افزایش کارایی آنان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار