همه ادارات باید با بسیج امکانات و تجهیزات در اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن مشارکت نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسنی فرماندار سردشت با اشاره به اهمیت سرشماری و دست یابی به آمار و اطلاعات دقیق گفت: پیشرفت و توسعه کشوربر پایه پرنامه ریزی های کلان متکی بر آمار و اطلاعات صحیح صورت می گیرد و تحقق این امر نیازمند سرشماری و اخذ آمار و اطلاعات دقیق در بخشهای مختلف می باشد.

حسنی به ضرورت همکاری و هماهنگی تمامی ادارات و ارگانها اشاره کرد و گفت: اجرای صحیح سرشماری مستلزم عزم و اراده جدی و همکاری تنگاتنگ دستگاههای اجرایی است و همانطور که قانون مکلف کرده باید همه ادارات و ارگانهای شهرستان با تمام توان و بسیج امکانات و تجهیزات در راستای اجرای دقیق این طرح ملی گام بردارند.

وی به نحوه اجرای سرشماری اشاره داشت و گفت: سرشماری در دومرحله بصورت اینترنتی و حضوری از سوم مهرماه آغازخواهد شد و باید با استفاده از ظرفیت های رسانه ای و اطلاع رسانی گسترده مردم را به شرکت در سرشماری اینترنتی تشویق و ترغیب نماییم.

فرماندار سردشت در بخش دیگری از سخنانش به طرحها و پروژه های عمرانی اشاره نمود و افزود: امسال در هفته دولت ۵۰ پروژه با اعتبار ۱۲۰میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شدند که از این تعداد ۴۸ پروژه افتتاح و ۲ پروژه نیز کلنگ زنی شدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.