مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش از آمادگی کاملی برای همکاری در زمینه برگزاری هشتیمن سرشماری نفوس ومسکن کشور در سال جاری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سیدمصطفوی در نشست هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان افزود: بهره گیری از افراد متخصص، دارای تعهد اخلاقی و وجدان کاری در زمینه جمع آوری اطلاعات و آمار امریست ضروری که نباید از آن غفلت کرد.

وی بیان کرد: رعایت عدالت در توزیع امکانات در زمان برگزاری سرشماری در بین نیروها نیز از مواردیست که باید به آن توجه کرد ،جامعه فرهنگیان در سفر رییس جمهوری و هیات همراه به استان با همکاری یکهزار نفری خود توانست سهم بزرگی در میزبانی داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: هم اکنون نیز این نهاد آماده است تا از میان 38 هزار نفر فرهنگی متعهد استان از افراد علاقمند برای این مشارکت در این کار ثبت نام کند.

قائم مقام اجرایی هشتمین سرشماری نفوس ومسکن آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: آموزش و پرورش بهترین دستگاه در تامین تجهیزات، مکان آموزشی و تبلیغات و ترویج در زمینه سرشماری اینترنتی است.

یوسف زاده افزود: ما نیازمند آموزش و پرورش در اجرای این سرشماری هستیم و عدم همکاری این نهاد سرشماری را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی اظهار کرد: برای انجام این دوره از سرشماری 1300نفر نیرو مورد نیاز است، از نهاد آموزش و پرورش انتظار داریم تا در زمینه تبلیغات و فرهنگ سازی و تشویق والدین برای انجام سرشماری به صورت اینترنتی با سازمان برنامه و بودجه همکاری کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
ای کاش شما رییسان اموزش و پرورش در بهبود اوضاع معلمان هم پیش قدم بودین متاسفیم برا شما