هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به دهیاری های کشور اختصاص می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرپرست معاونت امور دهیاری های سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور گفت: به منظور ایجاد اشتغال و تولید در روستاها، هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به دهیاری های کشور اختصاص می یابد.

سعید جندقیان بیدگلی در حاشیه بازدید از روستاهای بخش بادرود نطنز در خصوص رسیدگی به دهیاری ها در کشور گفت: به منظور ایجاد اشتغال و تولید در روستاها، در سال جاری هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به طرح های درآمد زای دهیاری ها که دارای توجیه فنی و اقتصادی باشند، اختصاص می یابد.

وی با اشاره به این که در حال حاضر سه هزار و 500 دهیاری در سراسر کشور فعالیت دارند اظهار کرد: در 13 سال گذشته مبلغ هشتاد و یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به دهیاری های کشور اختصاص پیدا کرده است که بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال آن طی سه سال گذشته پرداخت شده است.

سرپرست معاونت امور دهیاری های سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور با بیان این که 62.5 درصد کل اعتبار سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور در سه سال گذشته به روستاها تخصیص یافته است، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 61 هزار و 724 روستا در کشور دارای سکنه هستند که 38 هزار و 114 روستای آن بالای 20خانوار هستند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
در شهرستان نطنز، بخشی به نام بادرود وجود ندارد و بخش مورد نظر بخش امامزاده می باشد