مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: جنگ دفاع مقدسی بخشی از هویت ایران است.

جنگ دفاع مقدس بخشی از هویت ایران استبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار اکبر نجاتی در اولین نشست تخصصی هم اندیشی تشکل های مردم نهاد دوران دفاع مقدس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که دفاع مقدس گنج است باید آن را استخراج کنیم، افزود: باید خاطرات هشت سال دفاع مقدس تدوین و برای نسل های آینده به یادگار بگذاریم.
وی با اشاره به اینکه دشمن قصد داشت ملت را سرکوب و اراده خودش را به ملت ایران تحمیل کند گفت: خداروشکر مردم به خوبی در جنگ دفاع مقدس روبروی دشمن ایستادند و از این امتحان الهی سربلند شدند.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: با بیان اینکه خراسان رضوی در جنگ تحمیلی خوش درخشید، افزود: این استان در جنگ تحمیلی چندین تن شهید از رده جانشین گردان تا درجات بالاتر را به اسلام تقدیم کرده است.
سردار نجاتی گفت: امروز 300 هزار رزمنده از خراسان رضوی خاطرات و تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی را در ذهن خود دارند که باید با تلاش آنان این خاطرات مکتوب و به جامعه امروزی عرضه شود.
اولین نشست تخصصی هم اندیشی تشکل های مردم نهاد دوران دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان و مسئولین این حوزه در صنایع شهید محمود کاوه برگزار شد.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: جنگ ، دفاع مقدس ، هویت ، ایران ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.