کودک رها شده در نزدیکی فرمانداری نکا به نیروی انتظامی تحویل شد.

به گزارش گروه استان  های باشگاه خبرنگاران جوان فرماندار نکا با تائید رها شدن یک نوزاد 6 ماهه در بوستان نزدیکی فرمانداری گفت که این کودک تحویل نیروی انتظامی شده است .

جعفر احمدی افزود : با اطلاع رسانی به نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و بهزیستی مبنی بر پیدا شدن این کودک ، اکیپی در محل حاضر و کودک را برای بررسی های بیشتر به نیروی انتظامی تحویل دادند.


وی گفت که این کودک صبح دیروز سه شنبه در بوستان رها شد و با انتقال آن به فرمانداری و نیروی انتظامی شناسایی برای پدر و مادر این کودک ادامه دارد.

احمدی تصمیم گیری در خصوص وضعیت آینده این کودک و سرپرستی وی و سپردن کودک به بهزیستی را منوط به دستور دادستان اعلام کرد و افزود : هر تصمیمی که توسط دادستان شهرستان اتخاذ شود، بر همان اساس عمل می شود.

 رها شدن یک کودک 6 ماهه در نکا به همراه یک نوشته از شب گذشته همراه با تصویر در فضای مجازی استان مازندران انتشار یافت .

در نوشته ای که کنار کودک در تصویر دیده می شد ، نوشته شده بود که این نوزاد دارای عارضه مغزی است ، قرص ضد تشنج مصرف می کند ، واکسنی در تاریخ 21 شهریور ماه باید به او تزریق شود و همچنین تعداد مصرف دفعات شیر کودک در روز هم ذکر شده بود .

شهرستان نکا با جمعیت 116 هزار نفری در شرق مازندران واقع است. 


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
عجب پدر ومادر فداکاری !!! چه اتفاقی برای نسل جدید افتاده ؟؟؟ سونامی خیانت به همسر ، بی توجهی به خانواده و رها سازی فرزند بیمار کنار خیابان