این رزمایش بزرگ استانی در مهرماه امسال با حضور آحاد نیروی مسلح استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان در نشست هماهنگی رزمایش الی بیت المقدس به میزبانی استانداری سمنان، ضمن تشریح اهداف و ضرورت های برگزاری رزمایش، ابراز داشت: تمرکز بر نحوه دفاع و عملیات پدافندی در زمینه های مختلف نبرد، دفاع نرم، توان رزمی و تاکتیکی از جمله بخش های این رزمایش خواهد بود.
حسن اسلامی راد افزود: امروزه به لطف وجود نیروهای مسلح مقتدر و رهبری مقام معظم رهبری،  ایران اسلامی در امنیت کامل قرار دارد و تلاش های جبهه استکبار و سرسپردگانشان در منطقه به جایی نرسیده است اما با این وجود ایران اسلامی همچنان باید توان دفاعی خود را در آمادگی کامل نگه دارد.
مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری سمنان با بیان اینکه این رزمایش هفتم الی نهم مهرماه برگزار خواهد شد، گفت: ۱۰هزار نفر از نیروهای مسلح و مردمی با هدایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی اردوگاه قدس استان سمنان رزمایش الی بیت المقدس را برگزار خواهند کرد.
اسلامی راد همچنین بیان داشت: امروز قدرت و اقتدار ما تا آنجا است که نیروهای ما در برخورد با سربازان متخلف آمریکایی ترسی نداشته و با قاطعیت مقابل آنها می ایستند و این یکی از نتایج برگزاری همین رزمایش ها محسوب می شود.
وی با تاکید بر همراهی و همکاری دستگاه ها در انجام رزمایش، افزود: باید همه دستگاه های اجرایی با تمام قوا در برگزاری هرچه باشکوه این رزمایش همراهی داشته باشند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار