معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: امروزه کنفرانس ها به بیراهه می روند که پژوهشگران و محققان باید از تجربه های یکدیگر استفاده کنند.

امروزه کنفرانس ها به بیراهه می روندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن ختنلو در هشتمین کنفرانس بین المللی  فناوری اطلاعات ودانش با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این کنفرانس ایجاد بستر مناسب برای ارائه پژوهش های ایرانی و غیر ایرانی و تبادل آخرین تجربه ها ،دستاوردهای مطالعاتی و بستر مناسب جهت سیاست گذاری توسعه هر چه بیشتر دانش وفناوری است افزود: یکی از پایه های گسترش دانش برگزاری کنفرانس ها است.

وی ادامه داد: امروزه کنفرانس ها به بیراهه میروند چرا که در کنفرانس ها باید دانشمندان ودانش پژوهان و محققان با یکدیگر آشنا شوند و با تبادل علم وتجربه های خود در جهت گشترش علم وفناوری کشور موثرواقع شوند.

وی با اشاره به دستاوردهای که در سال های گذشته انجام شده است اظهار داشت: گسترش تحقیقات و پژوهش ها در زمینه مختلف فناوری ،اطلاعات ، گسترش مرزهای دانش در عرصه فن آوری اطلاعات از طریق توسعه پژوهش های بنیادی وپایه ای از جمله این دستاوردها  بوده است.

معاون پژوهشی و فنا وری دانشگاه بوعلی سینا همدان به محورهای برگزاری این کنفرانس اشاره کرد وادامه داد: علوم شناختی،استخراج بازار یابی،شبکه های اجتماعی،شبکه های کامپیوتری و حس گر،مدیریت شهری و تجارت الکترونیک از جمله محورهای این کنفراس است.

ختنلو به وضعبت پژوهشی و فناوری دانشگاه بوعلی اشاره و خاطرنشان کرد: دانشگاه بوعلی سینا در رده بندی، رتبه دهم کشوری را در بین دانشگاه های جامع کشوری به خود اختصاص داده است.

این مسئول افزود: دانشگاه بوعلی همچنین جزء 14 دانشگاه ایرانی است که یک درصد دانشگاه های موثر جهانی را دارا است.

گفتنی است، 430 عضور هیئت علمی  در دانشگاه بوعلی مشغول به فعالیت و 12 هزار دانشجومشغول به تحصیل هستند و دانشگاه بوعلی از نظر چاپ نشریات و مقالات رتبه اول ودوم را در کشور به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.