فرمانده انتظامی شاهرود ازدستگیری سارق سریالی لوازم وقطعات خودرو خبر داد و گفت: تماس تلفنی یکی از ماموران پلیس منجر به شناسایی و دستگیری این سارق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود ، سرهنگ غلامرضا کاظم زاده اظهار داشت : در پی اعلام دو فقره سرقت قطعات و وسایل داخلی خودرو، ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی سارق این پرونده آغاز کردند.
وی افزود : ماموران انتظامی درحال بررسی موضوع بودند که یکی از ماموران نیروی انتظامی درحالی که به اتفاق خانواده درحال گذرازخیابانی درشهر بود، فرد مظنونی را مشاهده می کند که بایک وانت پیکان با پلاکی مخدوش درحال سرقت از یک سواری پراید است.
وی گفت : مامور شجاع و هوشیار پلیس با استفاده از تاریکی شب به متهم نزدیک شده و شماره ی خودرو را بدست می آورد و موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان میگذارد .
این مسئول انتظامی به اجرای ضربتی طرح مهار در تمامی معابر شهر اشاره و تصریح کرد: خودروی متهم ساعتی بعد توسط ماموران مشاهده و برای راننده دستور ایست صادر می شود.
کاظم زاده افزود : راننده وانت با مشاهده ی پلیس اقدام به فرار می کند که پس از دقایقی تعقیب و گریز در یکی از خیابان های فرعی شهر با شلیک پلیس به لاستیک خودرو متوقف می شود.
وی به رها کردن خودرو و فرار متهم به سمت کوچه باغ های حومه شهر اشاره واضافه کرد: تلاش سارق فراری این بار نیز ناکام ماند و متهم 39ساله در اقدام سریع ماموران انتظامی درحالی که قصد حمله به آنان را نیز داشت، دستگیر و به اداره ی پلیس منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به کشف و بازگرداندن اموال سرقتی به مال باختگان از منزل متهم اشاره و تصریح کرد: متهم در باز جویی های تخصصی به جرم خود اعتراف کرد.
سرهنگ کاظم زاده به عموم شهروندان توصیه کرد: تجهیز وسایل نقلیه به سیستم های امنیتی و ضد سرقت، نگهداری خودرو وموتورسیکلت درپارکینگ وحیاط منزل درصورت امکان و تماس با پلیس 110 درصورت مشاهده ی اقدامات مشکوک، ازجمله مواردی است که مردم میتوانند با انجام آن پلیس را درپیشگیری از وقوع سرقت یاری رسانند.
انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار