سارق سابقه‌دار دکل‌های مخابراتی با کشف 83 فقره سرقت به ارزش هفت میلیارد و 500 میلیون ریال در دامغان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با شکایت نمایندگان 2 اپراتور تلفن همراه با موضوع سرقت لوازم مخابراتی، پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شد.

وی، به اقدامات فنی و هماهنگی پلیس و کارشناسان اداره مخابرات و بررسی صحنه های سرقت اشاره و خاطر نشان کرد: از روش کار سارقان و نحوه انجام سرقت مشخص بود سارقان به سامانه های مخابراتی آشنایی کاملی دارند.

سردار قاسمی ادامه داد: با پیگیری تحقیقات در همین راستا، کارآگاهان پلیس به کارمند اخراجی یکی از اپراتورهای تلفن همراه به علت اعتیاد و سرقت، مظنون شدند.

به گفته وی، متهم 39 ساله ساکن استان البرز با هماهنگی قاضی پرونده در عملیات غافلگیرانه در کرج دستگیر شد.

وی، به کشف کارت جعلی نمایندگی یکی از شرکت های ارتباطی از وسایل همراه متهم اشاره کرد و گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به 83 فقره سرقت لوازم مخابراتی به ارزش هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کرد.

سردارقاسمی با بیان اینکه متهم با عنوان تعمیرکار مخابرات دست به این اقدام مجرمانه می زد، گفت: کارمند اخراجی یکی از اپراتورهای تلفن همراه، اموال سرقتی را به چند ضایعاتی در کرج می فروخت.

وی تاکید کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مالخران پرونده با همکاری مراجع قضایی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در اطراف تاسیسات مخابراتی و سایر مراکز مهم شهری، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهید.
انتهای پیام / ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.