ارومیه؛

استقبال از غرفه محیط زیست در نمایشگاه بخش کشاورزی

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشنویه از برپایی نمایشگاه دستاوردهای آموزشی و ترویجی بخش کشاورزی و اختصاص غرفه ای برای محیط زیست خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بقالی گفت :در این نمایشگاه که اهم محصولات ترویج کشاورزی شهرستان اشنویه ارائه گردیده است در راستای ترویج آموزه های زیست محیطی غرفه ای مناسب نیز به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اشنویه اختصاص یافت که خوشبختانه با توجه به تلاش پرسنل این اداره در خصوص تجهیز مناسب و متناسب با پتانسیل های زیست محیطی منطقه مورد استقبال بی نظیر مردم واقع گردید.

نمایش فیلم های مستند زیست محیطی ، ارائه بروشورها و پوسترهای تهیه شده توسط اداره محیط زیست اشنویه با تکیه بر معرفی سیمای طبیعی شهرستان ،ارائه عملکرد و نیز ارائه پکیج های اموزشی زیست محیطی که توسط اداره کل محیط زیستان استان تهیه شده بود و طراحی غرفه با شعارها و با الگوهای شهرستانی بخشی از موضوعات نمایش داده شده در غرفه محیط زیست این نمایشگاه بودند.

این نمایشگاه به همت مدیریت جهادکشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی شهرستان و با شرکت مسئولان استانی و شهرستانی در حال برگزاری است که علاوه بر عرصه و نمایش آخرین دستاوردهای کشاورزی مسائل مربوط به محیط زیست و منابع طبیعی نیز در معرض دید شرکت کنندگان قرار می گیرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.