لیبرو تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تیم چین با ترکیب اصلی خود مقابل ما ظاهر شد و این نشان می‌دهد آن‌ها ما را دست کم نگرفته بودند.

کیانی: اطمینان دارم چین تایپه را می‌بریم / چینی‌ها ما را دست کم نگرفته بودندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نگار کیانی پس از شکست تیم والیبال زنان بانک سرمایه مقابل تیم قدرتمند چین، اظهار داشت: باید این واقعیت را پذیرفت که تیم چین یکی از بهترین تیم های والیبال زنان در آسیا و جهان است. با این حال ما امروز به این دیدار آمده بودیم که بهترین بازی خود را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: تیم چین در این دیدار با ترکیب اصلی خود به میدان آمده بود و این نشان می‌دهد که آن‌ها تیم ما را دست کم نگرفته بودند. ما در این دیدار پایاپای پیش رفتیم و همین موضوع منجر شد کمی احساس خطر کنند و کاملا قاطعانه و با تمام توان مقابل ما بازی کنند.

کیانی درباره وضعیت دریافت تیم بانک سرمایه و اشاره به اینکه تیمش در دریافت کم اشتباه تر از پست های دیگر است، گفت: هر تیمی یک نقاط ضعفی و قوتی دارد که باید روی نقاط ضعف بیشتر کار کند و نقاط قوت را تقویت کند. ما در این سه دیدار دریافت خوبی داشتیم و این به خاطر تمرینات اصولی که در این بخش داشته‌ایم است.

لیبرو تیم ملی و تیم بانک سرمایه درباره دیدار با چین تایپه گفت: تقریبا می‌توان گفت تیم ما با تیم چین تایپه سطح نزدیکی دارد. هرچند این تیم به دلیل اینکه در طول سال در چندین و چند تورنمنت مهم حضور پیدا می‌کنند شاید از لحاظ آمادگی از تیم ما کمی بهتر باشند.

کیانی افزود: تیم ما برای پیروزی به میدان خواهد رفت. اطمینان دارم با انرژی و انگیزه‌ای که در بین بازیکنان وجود دارد می‌توانیم فردا به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار