نفرات برتر هفتمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند در لاهیجان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

دبیر جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند در لاهیجان امروز گفت : هیام احمدی کارگردان نمایش مردان هیرون از آبادان ، فرامرز غلامیان بهترین بازیگر مرد از نمایش مردان هیرون از آبادان ، پونه قدیری بهترین بازیگر زن از نمایش من یه آشغالم از آمل ، ترنم لون آمیز بهترین بازیگر خردسال و نوجوان از نمایش از بس که جان ندارد از لاهیجان ، امیر زارع زاده از سقز از نماش تلنگر به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

سعید آگشته با اشاره به اینکه در بخش موسیقی جایزه ویژه به اعضای گروه نمایش از بس که جان ندارد اهدا شد افزود : در بخش طراحی هم سید علی مرتضوی از لاهیجان و در بخش طرح و ایده میثم کرمی از محلات به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.

وی گفت : 3 نمایش مردان هیرون به کارگردانی هیام احمدی از آبادان ، جهاد معصومیت من و معصومه به کارگردانی میثم کرمی از محلات و نمایش از بس که جان ندارد به کارگردانی امیر امینی از لاهیجان برای حضور در جشنواره تئاتر فجر انتخاب شدند.

دبیر جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند افزود : در این جشنواره 19 گروه نمایشی از 12 استان تهران ، کردستان ، همدان ، کرمانشاه ، مازندران ، خوزستان ، فارس ، اصفهان ، ایلام ، البرز، مرکزی و گیلان حضور داشتند.

سعید آگشته با اشاره به اینکه 110 نمایش صبح و عصر در لاهیجان اجرا شد گفت : گروه های نمایشی در 7 نقطه از این شهرستان نمایش اجرا کردند.

وی گفت : باغ ملی ، پارک رفتگر ، محوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، حاشیه استخر، بوستان هنر ، باغ نارنج و بام سبز7 نقطه ای است که تئاتر خیابانی در آن به نمایش درآمد.

جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در لاهیجان در مدت 3 روزه برگزار شد .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.