نخستین دوره مسابقات کشوری هوا فضای دانشگاه پیام نورخراسان رضوی از 7 تا 9 مهرماه امسال، در مشهد برگزار می شود.

برگزاری نخستین دوره مسابقات کشوری هوا فضا در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دبیر کمیته دانشجویی مسابقات هوا فضای دانشگاه پیام نورمشهد با اعلام این خبرگفت: این مسابقات در سه بخش دانش آموزی، دانشجویی و بخش ویژه، به میزبانی دانشگاه پیام نور مشهد برگزار می شود.

مصطفی سلیمانی با بیان اینکه این مسابقات به مدت 3 روز برگزار می شود افزود: با توجه به استقبال شرکت کنندگان ثبت نام این مسابقات تا 18 شهریور ماه تمدید شده است.

دبیر کمیته دانشجویی مسابقات هوافضای دانشگاه پیام نور مشهد با تاکید بر اهمیت برگزاری چنین مسابقاتی در مشهد افزود: این مسابقات برای نخستین بار در کشوردر مشهد برگزار می شود.

سلیمانی اظهار داشت: در بخش دآنش اموزی شرکت کنندگان در دوسطح "موشک آبی" و "گلایدر" ، در بخش دانشجویی در دو سطح "گلایدر" و"گلایدر رادیو کنترل " و در بخش ویژه، "لیگ طراحی مفهومی پهباد " رقابت خواهند کرد.

وی حضور اسپانسرها دراین مسابقات را با اهمیت دانست و گفت: این مسابقات با همراهی حامیان معنوی نظیر اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران، پارک علم و فناوری خراسان رضوی و شهرداری مشهد برگزار می شود و در این راستا از اسپانسر های استان برای همکاری در این مسابقات دعوت می کنیم.

دبیرکمیته دانشجویی مسابقات هوا فضای دانشگاه پیام نور مشهد با اشاره به برگزاری این رقابت ها در سطح کشور بیان کرد: برای شرکت در این مسابقات هیچ محدودیتی نداریم و هر تعداد دانشجو که علاقه مند باشند می توانند در این مسابقات شرکت کند .

سلیمانی با اشاره به کسب مقام اول و دوم مسابقات هوافضای جام شیخ بهایی دانشگاه نجف آباد درشهریور امسال ادامه داد: تیم هوافضای دانشگاه پیام نور مشهد در تمامی مسابقات استانی و کشوری توانسته در رتبه ها ی اول تا سوم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در بزرگترین فضای سرپوشیده مشهد برگزار خواهد شد گفت: از جمله برنامه های زیارتی و تفریحی در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در این مسابقات، یک وعده غذای حضرت، بازدید از موزه علوم دانشگاه فرهنگیان و استفاده رایگان از امکانات پارک های آبی مشهد است.

دبیر کمیته هوافضای دانشگاه پیام نور مشهد از برگزاری کارگاه های مرتبط و نمایشگاه محصولات در حاشیه این مسابقات خبر داد و افزود: دبیرخانه این مسابقات در ساختنمان کار آفرینی دانشگاه پیام نور استان واقع در مشهد، بلوار معلم، معلم 71پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.