سیستان وبلوچستان؛

عزم جدی برای مبارزه با هرگونه طغیان مالاریا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از عزم جدی این دانشگاه برای مبارزه با هرگونه طغیان احتمالی مالاریا در سیستان و بلوچستان خبر داد.

عزم جدی برای مبارزه با هرگونه طغیان مالاریا در سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان ؛ احمد رئیسی رئیس اداره کنترل مالاریا وزارت بهداشت به همراه معاون بهداشتی دانشگاه و یک تیم کارشناسی به منظور بررسی وضعیت مالاریا به چابهار سفر کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید این تیم از چابهارگفت: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در برنامه حذف مالاریا یکی از دانشگاه‌های موفق کشور است و با نظارت‌های مستمر بر کانون‌های مالاریاخیز استان تلاش می‌کنیم تا در زمینه حذف مالاریا روند مطلوب را حفظ کنیم.

مهدی طباطبایی هدف از این بازدید را نظارت بر عملیات سمپاشی کانون‌های مالاریاخیز در مناطق جنوبی استان و بازدید از مکان‌های استقرار اتباع بیگانه و بررسی و درمان بیماران مبتلا به مالاریا و تشکیل نشست‌ها و کارگروه‌های هم‌اندیشی مالاریا در چابهار و کنارک عنوان کرد.

گفتنی است: مناطق زرآباد و سورو و زمین‌های کشاورزی اطراف آن مورد بازدید قرار گرفت و بر مقابله و نظارت مداوم بر مناطق حساس برای پیشگیری از مالاریا تاکید شد.

انتهای پیام/س


برچسب ها: عزم ، جدی ، مبارزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار