رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا گفت: کی از برنامه‌های شاخص ما در هفته دفاع مقدس تئاتر برجک شماره 37 است که هنرمندانش در حال تمرین برای آماده‌سازی آن هستند تا بتوانند این تئاتر را در هفته دفاع مقدس اجرا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،صادق بصیرت در کمیته برنامه‌ریزی دفاع مقدس، با اشاره به اقدامات برنامه‌ریزی شده در دانشگاه شهرضا برای هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: با وجود این که دانشگاه شهرضا در هفته اول مهرماه درگیر جدیدالورودان و استقرار دانشجویان است اما برنامه‌هایی برای هفته دفاع مقدس اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های ما آذین‌بندی محیط دانشگاه، ایستگاه صلواتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشگاه، برگزاری مسابقات پیامکی بری دانشجویان و اکران فیلم‌های دفاع مقدس در خوابگاه خواهد بود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه شهرضا حضور راویان دفاع مقدس در خوابگاه‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه شهرضا دانست و عنوان کرد: در سال‌های گذشته با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه در بسته‌های فرهنگی دانشجویان جدیدالورود، کالاهای فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس قرار می‌دادیم که در صورت تأمین بودجه این اقدام را در سال جاری نیز انجام می‌شود.

محمدعلی جعفری دیگر سخنران این جلسه با بیان این که اداره ارشاد برنامه‌های متعددی و متنوعی برای دفاع مقدس دارد، گفت: یکی از ظرفیت‌های ما در حوزه دفاع مقدس عکس‌های موجود از آن دوران است که در کنار زنده کردن خاطرات نسل‌های اولیه انقلاب، حرف‌های زیادی برای نسل جوان انقلاب دارد.

وی افزود: در همین راستا اداره ارشاد تصاویر و عکس‌های باکیفیت خوبی از دوران دفاع مقدس دارد که می‌توان به صورت آویز آن‌ها را به نمایش درآورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا خاطرنشان کرد: اگر نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در شهرستان برگزار شد، محل نمایش این عکس‌ها را در این نمایشگاه قرار می‌دهیم و اگر این نمایشگاه به اجرا درنیامد، ما عکس‌ها را که بالغ بر 50 قطعه است را از روز اول مهرماه روز شهید در محل نگارخانه حکیم صهبا اداره ارشاد به نمایش می‌گذاریم.

جعفری با اشاره به دیگر برنامه‌های این هفته اداره ارشاد شهرضا، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص ما در این هفته، تئاتر برجک شماره 37 است که در حال حاضر هنرمندان آن در حال تمرین برای آماده‌سازی آن هستند تا بتوانند آن را در هفته دفاع مقدس اجرا کنند.

وی تبیین کرد: این تئاتر به مدت 10 شب در سالن آمفی تئاتر سرو شهرضا و احتمالاً در تالار فجر شهرضا به نمایش درخواهد آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا متذکر شد: بخش عمده‌ای از برنامه‌های هفته دفاع مقدس ما نیز بر عهده کانون‌های فرهنگی مساجد است که برنامه‌های متنوعی در مساجد محلات سطح شهر اجرا می‌کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.