به گزارش خبرنگار
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین در نشست خبری همکاری این ستاد و شبکه های مجازی که امروز(دوشنبه) برگزار شد، گفت: بیش از 60درصد کسانی که در راهپیمایی اربعین شرکت می کنند جوانان و فرهیختگان هستند که دسترسی آنان به شبکه های مجازی فراهم است.
وی در ادامه افزود: رسانه ها در فرهنگسازی اربعین نقش اساسی دارند و با سیاستی که ستاد مرکزی اربعین در پیش دارد، باید از ظرفیت های موجود در کشور برای فرهنگ سازی استفاده شود.
حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: از این رو باید شبکه های موجود در این زمینه فعال شوند تا دیگر نیازی به ایجاد شبکه ای جدید به منظور فرهنگ سازی نباشد.
رئیس کمیته فرهنگی اربعین اضافه کرد: سرمایه های اجتماعی که با کمک موسسات دولتی و یا مردم نهاد ایجاد شده می توانند در اختیار شبکه فرهنگی اربعین قرار گیرند، به همین منظور هم افزایی با موسسه فرهنگی تبیان در دستور کار قرار گرفت و رایزنی با موسساتی این چنینی نیز در حال انجام است.
وی یادآور شد: " انی احامی ابدا عن دینی" به معنی همیشه از دینم حمایت می کنم به عنوان شعار و قرمز به عنوان رنگ پیاده روی اربعین امسال با مشارکت عراقی ها و کشورهایی که در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند، انتخاب شد.
انتهای پیام/